Uvjeti kupnje

Prodavatelj robe ponuđene na ovim stranicama je ECO FRIEND d.o.o., Metković, Kneza Domagoja 2, Metković, a kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju. 

Glavna svojstva proizvoda kupcu su dostupna na  web stranici  www.ecofriend.hr.

Eco friend d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.

Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

Registracija

Kako biste obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (onu kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki put tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Lozinku možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unesenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Načini plaćanja

Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:

1. Gotovinom po primitku pošiljke ili pouzećem

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe podmirite prilikom dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem je moguće i kod preuzimanja robe na našem skladištu. Ovaj vid plaćanja se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču brze pošte prilikom dostave na navedenu adresu. 

2. Plaćanje kreditnim karticama - jednokratno   

 Visa, MasterCard, Maestro, Diners i Discover

          

       

 

3. Plaćanje kreditnim karticama -obročno 

Erste banka: VisaMastercard, Maestro i Diners 

  •  do 36 rata - Diners
  • do 12 rata - Visa, Master i Maestro
  • do 6 rata - Visa, Visa Premium i Maestro

Za Visa, Master i Maestro je određen minimalni iznos 200,00 KN koji se može plaćati na rate.

PBZ banka: Premium Visa karticama, Visa Inspire i Maestro karticama PBZ-a

Napomena: Kod ovog načina plaćanja iznos se ne naplaćuje automatski sa kartice kupca nego se vrši  predautorizacija, odnosno rezerviranje sredstava. Kada se provjeri raspoloživost naručenih proizvoda, narudžba se označava kompletiranom, izvršava naplata te isporučuje roba kupcu.

Ukoliko neki od naručenih proizvoda nije raspoloživ, ili iz nekog drugog razloga nije moguće isporučiti narudžbu, naplata se otkazuje i kartica ne može više biti terećena. U tom slučaju kupca će kontaktirati zaposlenik firme Eco Friend d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili potvrde otkaza narudžbe.

 

        

 

4. Općom uplatnicom ili internet bankarstvom:

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte ili sl. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode. 

 

5. Uvjeti dostave i isporuke

Proizvodi se šalju putem dostavnih službi GLS-a i  Hrvatske pošte d.d.   Paketi se dostavljaju isključivo radnim danom, od ponedjeljka do petka, na navedenu adresu dostave.

Eco friend d.o.o. vrši dostavu unutar Republike Hrvatske u roku 2-10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava je od 2-7 radnih dana za kopneno područje, te do najviše 10 radnih dana za otoke (subota, nedjelja i neradni dani isključeni).

Dostava na otoke odvija se prema rasporedu dostavne službe.
Trošak dostave plaća kupac, a u cijenu je uključeno pakiranje proizvoda.

Za narudžbe vrijednosti iznad  600,00 kn dostava je besplatna.

6. Pravo na povrat i reklamacije

Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača kupac ima pravo  jednostrano raskinuti ugovor  u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da bi ostvario to pravo kupac je dužan obavijestiti Eco friend d.o.o.  (prodavatelja) o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom , u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, te poslati poštom na adresu: Eco friend d.o.o., Kneza Domagoja 2, 20350 Metković  ili elektroničkom poštom na: info@ecofriend.hr 

Izjava se može podnijeti i elektroničkim popunjavanjem Obrasca za jednostrani raskid ugovora (Klikni i preuzmi ovdje) 

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti kupcu elektroničkom poštom bez odgađanja.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je kupcu ili s njegove strane određenoj trećoj osobi,  koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed. Ako se ugovor odnosi na kupnju više komada robe koji se isporučuju odvojeno, rok je 14 dana od predaje posljednjeg komada robe kupcu ili s njegove strane određenoj trećoj osobi, koja nije prijevoznik.

Nakon jednostranog raskida ugovora svaka strana dužna je vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, a prodavatelj povrat novca može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena prodavatelju ili nakon što kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, neće snositi nikakve troškove u odnosu na taj povrat.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu : Eco friend d.o.o., Kneza Domagoja 2, 20350 Metković, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Ukoliko kupac iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, dužan je snositi troškove povrata robe.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe, što znači da kupac može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju  namjerava vratiti u roku od 14 dana kupac ne smije koristiti te ju mora čuvati s pažnjom i savjesno. Ukoliko dođe do umanjenja

vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije pojedinog slučaja.

Kupac nema pravo na raskid ugovora o kupoprodaji kada je:

  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

 

7. Odgovornost za materijalne nedostatke

Materijalni nedostaci na proizvodu  prema Zakonu o obveznim odnosima) postoje ako:

  • proizvod nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
  • proizvod nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • proizvod nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • je prodavatelj predao proizvod koji nije jednak uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • proizvod nema svojstva koja inače postoje kod drugih proizvoda iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi proizvoda, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima proizvoda (reklame, označavanje stvari i dr.)
  • je proizvod nepravilno montiran pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
  • je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu

 

Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također je odgovoran i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Pretpostavlja se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Kako bi kupac ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, prodavatelja mora obavijestiti u roku od dva mjeseca otkad je otkrio nedostatak. Zakonski rok za odgovornost prodavatelja je rok od dvije godine od dana predaje proizvoda kupcu, ako ga je u tom roku kupac obavijestio o nedostatku na proizvodu.

Prema Zakonu o obveznim  odnosima, kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru tražiti popravak stvari ili zamjenu proizvoda. Međutim, ako to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, kupac može zahtijevati sniženje cijene stvari ili raskinuti ugovor.

 

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, ako se nedostatak pojavi tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran prodavatelj. No, ako prodavatelj smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, može zatražiti vještačenje čiji troškovi idu na račun prodavatelja.

Ukoliko se nedostatak na proizvodu pojavi protekom 6 mjeseci, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja snosi kupac  ili prodavatelj, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

Odgovornost za materijalne nedostatke

Materijalni nedostaci na proizvodu ( prema Zakonu o obveznim odnosima) postoje ako:

  • proizvod nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
  • proizvod nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • proizvod nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • je prodavatelj predao proizvod koji nije jednak uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • proizvod nema svojstva koja inače postoje kod drugih proizvoda iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi proizvoda, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima proizvoda (reklame, označavanje stvari i dr.)
  • je proizvod nepravilno montiran pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
  • je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu

 

Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također je odgovoran i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Pretpostavlja se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Kako bi kupac ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, prodavatelja mora obavijestiti u roku od dva mjeseca otkad je otkrio nedostatak. Zakonski rok za odgovornost prodavatelja je rok od dvije godine od dana predaje proizvoda kupcu, ako ga je u tom roku kupac obavijestio o nedostatku na proizvodu.

Prema Zakonu o obveznim  odnosima, kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru tražiti popravak stvari ili zamjenu proizvoda. Međutim, ako to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, kupac može zahtijevati sniženje cijene stvari ili raskinuti ugovor.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, ako se nedostatak pojavi tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran prodavatelj. No, ako prodavatelj smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, može zatražiti vještačenje čiji troškovi idu na račun prodavatelja.

Ukoliko se nedostatak na proizvodu pojavi protekom 6 mjeseci, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja snosi kupac  ili prodavatelj, ovisno o rezultatu vještačenja.

 

8. Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristimo CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu.

Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici.

Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu.

CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima.

Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

 

9. Izjava o privatnosti             

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

Kolačići

Ova pravila određuju i reguliraju kako prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.ecofriend.hr

Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na internet stranici ecofriend.hr , kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici kupac daje suglasnost da prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke.

Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja.

Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih  Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na mail adresu: info@ecofriend.hr. U slučaju da kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu info@ecofriend.hr.

http://ecofriend.hr koristi „cookie“ (kolačić) programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. 'session id', kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Radno vrijeme telefonske podrške je svakim radnim danom od 08:00 do 16:00h, te subotom od 08:30 do 13:00h. 
Nedjeljom i blagdanima telefonska podrška nije dostupna.