Uvjeti kupnje

Prodavatelj robe ponuđene na ovim stranicama je ECO FRIEND d.o.o., Metković, Kralja Zvonimira 45, Metković, a kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju. 

Glavna svojstva proizvoda kupcu su dostupna na  web stranici www.ecofriend.hr.

Eco friend d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.

Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.

Registracija

Kako biste obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (onu kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki put tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unesenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Načini plaćanja

Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:

1. Gotovinom po primitku pošiljke ili pouzećem

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe podmirite prilikom dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem je moguće i kod preuzimanja robe na našem skladištu. Ovaj vid plaćanja se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču brze pošte prilikom dostave na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

2. Plaćanje kreditnim karticama - jednokratno   

 American Express, Visa, MasterCard, Maestro, Diners i Discover

          

       

3. Plaćanje na rate (obročno)

Obročno plaćanje putem interneta:

Erste banka: Mastercard, Maestro i Diners karticama

PBZ banka: American Express karticama, te Visa Inspire i Maestro karticama PBZ-a

 

        

4. Općom uplatnicom ili internet bankarstvom:

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte ili sl. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode. 

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Uvjeti dostave i isporuke

Proizvodi se šalju putem dostavne službe Hrvatske pošte d.d. Paketi se dostavljaju isključivo radnim danom, od ponedjeljka do petka, na navedenu adresu dostave.
Eco friend d.o.o. vrši dostavu unutar Republike Hrvatske u roku 3-10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava je od 2-7 radnih dana za kopneno područje, te do najviše 10 radnih dana za otoke (subota, nedjelja i neradni dani isključeni).
 Dostava na otoke odvija se prema rasporedu dostavne službe.
Trošak dostave plaća kupac, a u cijenu je uključeno pakiranje proizvoda.
Za narudžbe vrijednosti iznad  600,00 kn dostava je besplatna.
 

Uvjeti povrata i reklamacije

Po primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom. 

Pravo na reklamacije kupac stječe ako:

  • roba nije dostavljena po uputama iz narudžbe,
  • dostavljena roba ne odgovara standardima,
  • je došlo do oštećenja prilikom dostave.

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Ecofriend d.o.o. obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 14 (četrnaest) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Kupcu će se odobriti povrat robe nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno na e-mail: info@ecofriend.hr. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu  vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali, te pri povratu robe kupac je dužan pošiljku poslati preporučenom pošiljkom i istu osigurati na vrijednost navedenu na računu trgovca.

Reklamacije proizvoda se priznaju uz predočeni fiskalni račun i ispravno popunjeni jamstveni  list kao dokaz kupovine.

Ukoliko prilikom upotrebe shvatite da je uređaj neispravan i da ne radi kako je predviđeno, molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo otklonili kvar ili uređaj zamijenili novim. 

Sve ostale informacije u slučaju reklamacije možete dobiti pozivom na kontakt telefon +385(0)20 690-732.  Sve pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

Radno vrijeme telefonske podrške je svakim radnim danom od 08:00 do 16:00h, te subotom od 08:30 do 13:00h. 
Nedjeljom i blagdanima telefonska podrška nije dostupna.

 

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Izjava o sigurnosti online plaćanja